måndag 28 oktober 2013

Min BOOZT-helg

I helgen som var var jag och en väninna på Falkenbergs strandbad med 163 andra härliga tjejer och unnade oss själva lite lyx. Jag packade bilen tidigt i lördags morse och jag vet att man inte kan tro att det krävs så mycket packning för en övernattning men det gjorde det faktiskt : )

På vägen plockade jag upp Stina och vi fick en stund på oss att komma ikapp i vad som hänt i varandras liv sen senast. Det är minst ett år sen vi träffades sist, så ni kan ju tänka er hur det lät i bilen : )

Väl på plats fick vi lite fika och sen var det dags för en kostföreläsning med Annika Sjöö och det var otroligt inspirerande och efter det fick vi känna att vi levde då vi fick prova på ett av Michael Hanssons (Annikas man) träningspass (vill ni prova på det själva finns det här). Trodde att min sista timme var kommen, men jag sitter ju här och är nöjda och glad att jag gjorde det men med jag har en träningsvärk som är från en annan värld.

Ett snabbt ombyte och lite fix och don så var man redo för nästa punkt på schemat och det var en fotografering med Johanna. Otroligt kul fotografering med många skratt och nu väntar jag med spänning på att få se resultatet.

Lunch och en snabb inchekning på rummet innan det var dags att gå ner till spa-avdelningen och bara njuta. Tyvärr inga bilder därifrån men det var otroligt avkopplande och mycket fina miljöer.

Sen ett snabbt ombyte igen innan vi hamnade på en information om hudvård där vi även investerade en del i oss själva, så nu hoppas jag på fin och ung hy i framtiden : )

Efter detta var det dags för ytterligare ett ombyte och ett besök på röda mattan innan vi satte oss till bords och avnjöt en god middag med underhållning.




Strax efter tolv hamnade vi i säng, trötta men fantastiskt nöjda med dagen. Klockan ringde vid åtta och då var det dags att gå på ett yogapass och sen blev det en härlig frukost som följde av utcheckning. Men vi ville inte åka direkt så vi gick och fotade lite i omgivningen.




Mycket fokus på mig själv och att samla energi har det varit (precis vad jag behövde) och jag kan inte tacka Camilla och Annika nog för denna boozt-helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar